onsdag 18 juli 2007

Mina senaste inköp

Maken håller nu i dagarna på att göra om i köket. Vi har nämligen ingen diskmaskin i dagsläget. Men nu står vi inte ut längre, jag förstår inte hur vi ha klarat oss utan det i dom sex åren som vi bott här. Nu ska vi installera det och även en ny spishäll, ugn och zink.
Så nu står det kökssaker i halva huset så jag kan därför inte fota något här hemma just nu men det kommer.
Jag börjar därför att visa några av mina senaste inköp.



Helt underbara påsar för pyjamasförvaring eller annat. En till sonen och en till dottern. Dom kommer från nederländska Esthex och jag har köpt dom hos http://www.minikex.se/, en favorit butik på nätet.



Det blev även en docka även den från Esthex och barnväskor från Én Gry & Sif. Väskorna får ni se en annan dag. Bilder är lånade av russinet.se.

Inga kommentarer: