tisdag 12 augusti 2008

Bild från boken Din trädgård av Karin Berglund

Egentligen är jag för trött för ett inlägg. Första veckan på jobbet efter semestern och dessutom har jag blivit sjuk :(

Måste bara visa några bilder....
Jag drömmer om att göra om framsidan på vårat hus. Just nu är den bara trist och skuggig. Men kanske att det är något att ta tag i nästa vår. Till dess samlar jag på inspirationsbilder.
Färgerna ska vara vitt, grönt och silver. Formerna ska vara runda med olika bladverk.
Underbara, är dom här bilderna tycker jag.
Bilderna nedan är från Hannu Sarenströms sida, han är min stora trädgårdsidol.



5 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hallå där, nääää vad trist och inleda arbete med hängighet, det gör ju inte det hela bättre, hoppas att det snart går över! vi kom hem idag, det blev inläggning för lilleman, vi är nu som trasor allihopa, jag kan absolut inte sova på sjukhus,man är vaken fast man sover...lystrar efte konstiga ljud, huvva, skönt att var hemma igen...

du vilket häääääärligt projekt, vad underbara dina planer låter, mmmmm silver, vitt och grönt, och bollklot, du förstår nog när du kommer hit att jag är lost på såna, hihi!
hannu är med min gardenidol, så härligt galen, helt i min smak!
krya på dig nu vännen så vi snart kan gå på s!

varmastekramen lotten

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka härliga inspirationsbilder!!

Krya på dig!!! Kramar!

Viola sa...

God morgon, hoppas du mår bättre. Vilka härliga bilder att förlora sig i. Dröm på och ha det bra idag, kram Viola

Marie sa...

Vilka ljuvliga bilder! Bara älskar den översta, sååå vackra färger! Jag gillar också Hannu Sarenström!

Hoppas du kryar på dig snart!

Kramar Marie

Skomakartummen sa...

Mmmm... mysiga bilder. Dina planer låter ljuvligt. Önkar att jag hade idéer vad jag ska göra med min trädgård.

Krya på dig
kram Sari