torsdag 13 november 2008

Trollspö & omslag....


I eftermiddag har jag hälsat på hemma hos flickan med trollspöet!
Ja, som att gå in i en förtrollad värld är det att hälsa på hemma hos Lotten.
Titta på bilderna på hennes blogg och så tänk er ännu mer och ännu bättre.
Loppisrunda gjorde vi också. Gjorde lite julfynd och hittade en stor svart plåtbricka som jag har letat efter länge.....-Mamma, du skulle gilla den.

På lördag kommer bilder här hemifrån att vara med i Aftonbladets bilaga, Härligt hemma.
En bild ska vara med som omslagsbild! Jag är jättenyfiken.
Trevlig helg!

22 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å vad kul, måste köpa tidningen då! Grattis, vad roligt!

Vilken vacker bild, ja, Lotten har verkligen mycket fint - liksom du! kram

hemtrevnad marie sa...

Så spännande att få se ditt hem i tidningen..den köper jag varje helg!!
Såg att du varit hos Lotten...kan tänka mig att ni haft trevligt!!!
ha en härlig helg!!
kraam

Anonym sa...

Vi kan kanske kan idka någon form av byteshandel?
pus pus

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad roligt!! Då måste jag köpa den imorgon :)
Kram!

Leamarlené sa...

Spännande att få vara med i tidningen.

Kram, Marlene

Tina sa...

Då ska jag köpa aftonbladet imorgon... Mysigt med en liten minibloggträff...:-) Vi ska ha en liten imorgon här i V-ås...Eller rättare sagt så bor vi väldigt nära varandra....:-) Ha en härlig helg. Kram Tina

Millan sa...

Nu blev jag med nyfiken, får inte glömma att köpa tidningen då.

Viola sa...

Vad spännande, köper alltid den bilagan, detta ser jag fram emot, var inne på din smyckessida, vad har du för material i dina armband, det med pärlor och madonnan? Ha en skön helg i gråvädret, här roar vis oss med feber och en jätteförkylning som bor i min kropp, kramis

Anonym sa...

ååh vilken bra blog du har, får jag tipsa om en sak?
haru sett true blood? en tvserie, så bra.
http://www.trueblood.se

pussheeej

Skatan sa...

Hej! Surfar njutningsfullt runt till ljudet av - ingenting! Kanske diskmaskinen då som surrar avlägset. Liten sover, stora pysslar i sin koja. Underbar fredagkväll :) Kul att läsa att du/ni skall vara med i Aftonbladet! Håller tummarna för att du blir nöjd med reportaget!

ha en fin helg! Kram.

MODERN COUNTRY sa...

Neimen så moro!! Jeg hadde vært kjempestolt :)
Du har det jo så underbart vakkert hjemme.

Ha en riktig mysig helg!
Klem Aina

lottens vita och gröna sa...

allå där nattsuddar lite...ljuvlig dag igår ju,så kul att du kom, du måste komma snart igen! mmm brickorna ja, herregu så vackra och gladast var nog jag för mitt lilla renhorn, hihi!
aftonbladet, herreguuuuuu vad spännande, varmastekramen till dig
pst guuu vad du skriver sött om mig, rodnar och blir tokstolt!

Tidsmästarinnan sa...

Hej rara du!
vad kul, då ska jag hålla ögonen öppna efter Aftonbladet (den bilagan är inte alls dum tycker jag! Alltså förutom när det är bilder från goa bloggerskos hem i den, då är den ju fantastisk! :-)

Kram kram och ha en fin helg!

vitating sa...

Hej!
Jag såg bild från ditt fina hem i Härligt hemma! Jättefint! Vilken underbar bild med det där månbordet, superfint! Det var den bilden som fick mig att köpa tidningen! Måste kika runt lite här nu :-)
Kram Maria

Annika sa...

Så du har varit med i tidningen... och jag som missat att köpa någon...:( synd......
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Annika

Lilla Blanka sa...

Hej!

Har just kollat tidníngen och alla bilder var ju superfina!!! Grattis!

Men ingen bild på dig? (Mig tvingade de att vara med haha)

Åh har du träffat Lotten, vad kul! Jag skulle gärna vilja träffa henne också, hon verkar sprudlande galen och helt underbar på en och samma gång!!!

Kram vännen
Mia

Vit Gladiolus sa...

...jag måste rusa iväg imorgon å köpa aftonbladet, allagånger!!!! Ska bli spännande att se.. ;)
Kramisar

Anonym sa...

Åh, så roligt,du har så fint
trevlig helg Helena

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh va roligt jag såg att du var med i aftonbladet ... igen , du har ju så underbart vackert , jättefina bilder !!
Jag har haft en kusin och hennes man här hela helgen så det har bara varit en massa god mat och sitta och prata helg .
Hoppas att du oxå har haft en fin helg !!
Många kramar/Lotta

Inspiration i vitt sa...

Nej men ojoj vilka underbart vackra bilder det var i AB bilaga. Du har det så himla fint hos dig att jag får andnöd, bara vackra och genomtänkta saker och möbler.
Kram på dig/Ingela.

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Caroline!

Attans, jag som oxå vill se ditt hem...kanske går att få tag på i morgon? Vad kul för dig!!!!

Ja, visst är det magiskt eller rättare sagt sagolikt att komma hem till Lotten! Tror att det är det hos dig oxå!

KRAM
Hanna

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men var det fr ditt hem i AB!? Jag låg och bläddrande i den igår och tänkte det var ovanligt mycket fint! Så kul, jättefina hörnor, arrangemnag och bilder!!! Och Ja, Lotten har verkligen förmågan hon med, alltid så mysigt och genomtänkt.. Mari.