söndag 8 november 2009


Mary´s House

Vill tipsa om nätbutiken Mary´s House, som och har en fysisk butik utanför Göteborg. Hittade nätbutiken av en slump. Det otroliga är att Helena, som driver butiken, är dotter i en familj som umgicks med min familj när jag var liten. Världen är liten ibland.
Titta in i nätbutiken, fina saker från exempelvis TineK och DayHome.

Jag har blivit ett sort fan av Svt´s serie Trädgådsfredag...så trist att sista avsnittet för säsongen var i fredags. Gillar den lite töntiga, oväntade, halvgalna Gustav Mandelmann. Hoppas han dyker upp i vår igen.


Vintage lampa från Mary´s House.



9 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Jag älskar Trädgårdsfredag. Störtbra! Och för en gång skull orkar jag med Pernilla M-C också. Kanske hon växt till sig. Verkar lite mer avslappnad. Jag brukar se programmet på nätet, kopplar Mac.en direkt på skärmen så kan jag se när jag vill. Oftast är det annat på TV på fredagar och jag missar alltid reprisen.

Det måste ju komma tillbaka till våren?!

Ha en fin kväll,
Emma

Hem och Lycka sa...

Tack för tipset!

kram Mia

Skatan sa...

Oooo...vilken lampa! Denskulle jag gärna lägga rabarber på :)

Sov gott.

Anna

VIT och PASTELL sa...

Hej! Snygg lampa - måste kolla in nätbutiken. Vad många inlägg du gjort. Söt pall! Här är vi friska nu och en hel arbetsvecka väntar!

Visst är det sorgligt att Trädgårdsfredag är slut, hoppas att de får köra igång igen till våren. Tycker musiken är så ruggans bra oxå.

Kram Maria

Anonym sa...

Vilken rolig nätbutik. Det fanns massor som skulle kunna få flytta hem till mig på direkten.

Lampan äger!!!!!

Kram Lena

bikim sa...

Thanks for the link. I'll take a look!
Happy new week,
Rosa

Evelina sa...

Du är en så underbar blogg. Har följt den ett tag nu och jag är förälskad kan man säga :)

Butiken hade underbara saker!

Mary´s House sa...

Åhh man tackar, ja världen är ibland liten när man stöter på varandra igen på ett oväntat sätt. Just nu uppdateras butiken med nya varor och julen!!! Evelina du har en så fin blogg.

Ellinor sa...

Vilken Läcker Lampa,ska in i butiken o titta
Ellinors Hus