torsdag 19 augusti 2010





Hoohoo!

En hopplöst bortglömd blogg var det här. Inte blev det bättre under sommaren heller.
Utan att säga för mycket gör jag nu ett försök till reload.

Reportage från vårat hem finns med i Allt i Hemmets special tidning, 25 hem, som finns ute nu,
Det var Johanna Flyckt, Marie Delice Karlsson och Mari Eriksson som var här för 2,5 år (!) sedan. Så mycket har ändrats sedan dess. Mari är en superduktig fotograf tycker jag. Duktiga tjejer alla tre.






Till Vera som undrade var hyllorna i köket kommer ifrån....De är från ikea, konsoller och hyllplan Ekby Valter/Ekby Tryggve som är målade.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej!

Hoppas sommaren har varit bra. Jag köpte minsann den tidningen idag och blev ju jätte förvånad när jag satt med kaffet och såg din fina familj. Jättefint repotage!

Vi kanske syns på Brommarundan som Lotten ska dra med mig på nu i höst, vore såå kul

Kram Lena

Hem och Lycka sa...

Såg det fina reportaget, grattis!

kram Mia

VIT och PASTELL sa...

Halooo!

Jaha du vännen du är med i den ena tidningen efter den andra, hi, hi. Jag har sparat tidningen som jag smsade om. Nu måste vi bara träffas så du får se alla fina bilderna live!

Jag ska till Rappne nu i eftermiddag och njuta av frilandet.....

Kram Mia